مردم ما همانطور که حفظ دین خود را واجب می‌دانند، حفظ انقلاب را هم واجب می‌دانند

۲۲ بهمن ۱۳۹۷

۱۹:۲۴

۳,۱۳۱

خلاصه خبر :
مصاحبه حضرت آیت الله فاضل لنکرانی(دامت برکاته)
در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با شبکه خبر سیما
آخرین رویداد ها

س) چهلمین سالگرد انقلاب چه پیامی برای دشمنان دارد؟

ج) بسم الله الرحمن الرحیم
خدا را شکر می‌کنیم که به چهلمین سال پیروزی انقلاب رسیدیم.

همه ما و جهانیان به خوبي مشاهده مي‌کنند مردم خصوصاً جوانان با همان شور و احساساتی که پدرانشان در سال 57 داشتند در راهپيمايي ۲۲ بهمن سال 97 حضور دارند.

پیام روشن آن این است که دنیا، آمریکا، استکبار و اسرائیل بداند، مردم ما همانطور که حفظ دین خود را واجب می‌دانند حفظ انقلاب را هم واجب می‌دانند، دنیا نه انقلاب ما را شناخته، نه مردم ما را، نه قدرت دین و مکتب اهل‌بیت را.

دنیا در انتظار این است که این انقلاب از بین برود یا ضعیف شود. خير، مردم حساب مشکلات و نابسامانی‌ها را از اصل انقلاب جدا می‌دانند، حساب بی‌تدبیری مسئولین را از اصل انقلاب جدا می‌دانند. مردم این انقلاب را با تمام وجودشان حفظ می‌کنند.

همانطور که امام راحل عظيم الشأن ما فرمود: مردم به راه خودشان ادامه می‌‌دهند و کسی نمی‌تواند جلوی این مردم را بگیرد.

حوزه‌های علمیه، مراجع و روحانیت همان‌گونه که در اول انقلاب احساس وظيفه کردند الآن شدیدتر از آن احساس می‌کنند و اين احساس پیوند عمیق با دین‌شان دارد، سران استکبار فکر کردند اين انقلاب انقلاب سیاسی یا اقتصادی بوده و اصلاً هیچ توجهی به عمق اعتقادات مردم به دین نمی‌کنند.

پیام ما برای مردم دنیا و دولت آمریکا خیلی روشن است، 40 سالگی که هیچ! ما جشن 100 سالگی انقلاب را هم خواهيم گرفت و این انقلاب مثل خود اسلام تا ظهور امام زمان(عليه السلام) هم در ایران و هم ساير نقاط دنیا استمرار خواهد داشت إن شاء الله.

پیام ما به مسئولین کشور اين است که قدر مردم را بدانند، با تدبیر مدیریت کنند، به این مردم قدرشناس خدمت کنند. برای ما بسیار جای ناراحتی و شرمساری است که چنين مردم فداکاري، در مسائل معیشتی گرفتار مشکلات باشند.
ان شاء الله موفق باشید.

تصاويری از حضور معظم له در راهپيمايی 22 بهمن



برچسب ها :

22 بهمن راهپيمايي 22 بهمن حفظ انقلاب راهپيمايي حفظ نظام مصاحبه 22 بهمن